مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 21:102023-12-26بين الملل

دولت عراق مسئولیت پذیر باشد و بازدارندگی ایجاد کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پی حمله شبانه آمریکا به مقر های امنیتی عراق در استان بابِل، با صدور بیانیه ای ضمن اعلام ادامه عملیات ها برای بیرون کردن نظامیان خارجی از عراق، - در پی حمله آمریکا به نیرو های نظامی عراقی، جنبش نجباء از دولت این کشورخواست که تدابیر بازدارنده ای برای جلوگیری از تکرار اینگونه حملات به اجرا بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پی حمله شبانه آمریکا به مقر های امنیتی عراق در استان بابِل، با صدور بیانیه ای ضمن اعلام ادامه عملیات ها برای بیرون کردن نظامیان خارجی از عراق، از دولت بغداد نیز خواست تا ایجاد بازدارندگی کند.

در این بیانیه آمده است: اشغالگران آمریکایی با حمله ناجوانمردانه و بی رحمانه به محل استقرار نیرو های پلیس فدرال، الحشد الشعبی و همچنین تأسیسات غیرنظامی در مناطق مسکونی، بار دیگر حاکمیت عراق را نقض کردند و نشان دادند که احترامی برای ما و قوانین رسمی کشورمان قائل نیستند .

جنبش نجباء در ادامه تأکید کرد که این اقدام، دلیلی دیگر بر صحت تأکید های مکرر بر خصمانه بودن حضور رزمی آمریکا در عراق است که برخلاف ادعا های این کشور، به هیچ وجه ماهیت مستشاری ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت عراق مسئولیت پذیر باشد و بازدارندگی ایجاد کند

دولت عراق مسئولیت پذیر باشد و بازدارندگی ایجاد کند