مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:552023-12-25ورزشي

نمایشگاه یک روزه توانمندی های بانوان تاثیرگذار در اردبیل برگزار می شود


دبیر اجرایی کنگره تاثیرگذار اردبیل از برگزاری نمایشگاه یک روزه توانمندی های بانوان تاثیرگذار در روز 13 دی خبر داد.

- فینا غلامی، دبیر اجرایی کنگره تاثیرگذار اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: نمایشگاه یک روزه توانمندی های بانوان همزمان با دومین کنگره بانوان تاثیرگذار در روز 13 دی برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه با محوریت بانوان تاثیرگذار اردبیلی در عرصه های بین المللی، کشوری و استانی در 8 بخش سیاست گذاری و حکمرانی، علمی پژوهشی و فناوری، فعالیت های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر، ورزش و گفتمان سازی رسانه برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی کنگره بانوان تاثیرگذار اردبیل بیان کرد: برای برگزاری این نمایشگاه، جلسات متعدد کارشناسی برای انتخاب بانوان تاثیرگذار هر حوزه برگزار می شود که نمایندگان این حوزه ها در نمایشگاه حضور خواهند یافت.

وی تاکید کرد: این کنگره ظرفیت بزرگی در استان جهت شناسایی بانوان شاخص و معرفی آنان به نسل نوجوان و جوان جامعه است و چنین برنامه هایی می تواند در راستای شبکه سازی جامعه بانوان استان نقش مهمی ایفا کند.

غلامی تشریح کرد: برگزاری این کنگره و معرفی بانوان تاثیرگذار سرآغاز حرکتی نوع برای جامعه زنان کشور محسوب می شود که در راستای ترویج الگوی سوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه یک روزه توانمندی های بانوان تاثیرگذار در اردبیل برگزار می شود

نمایشگاه یک روزه توانمندی های بانوان تاثیرگذار در اردبیل برگزار می شود