موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - سازمان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - صندوق بازنشستگي كشوري - همسان سازي حقوق ها - صندوق بازنشستگي - تنديس حسين محجوبي - نمازجمعه يزد - مراكز ترك الكل - لايحه برابري ديه زن و مرد - لوازم خانگي قاچاق - سفير بوليوي - گوش عتصيون - خريد تضميني زعفران - برترين وزنه بردار - ده قرباني - بهترين بازيكن سال آفريقا - سرمايه گذاري خطرپذير - جايزه تهران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 23:402024-01-14ورزشي

یونایتد دوبار برد را مقابل تاتنهام ازدست داد


شیاطین سرخ در دیداری خانگی مقابل میهمان لندنی شان متوقف شدند و بیش از پیش از رده های بالای جدول فاصله گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در ادامه بازی های سومین روز از هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای تاتنهام بود که این بازی با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید.

من یونایتد در حالی به کسب یک امتیاز بسنده کرد که دو بار از حریف خود پیش افتاد، اما هر بار نتوانست از برتری اش محافظت کند.

نخستین گل این تیم را راسموس هویلون در دقیقه 3 زد که ریچارلیسون مهاجم برزیلی تاتنهام در دقیقه 19 به آن پاسخ داد و دومین گل شیاطین سرخ را هم مارکوس رشفورد در دقیقه 40 به ثمر رساند که با گلزنی رودریگو بنتانکور هافبک اروگوئه ای تاتنهام در دقیقه 46، خنثی شد.

به این ترتیب شاگردان اریک تن هاخ برای یازدهمین بار در فصل جاری لیگ برتر در کسب پیروزی ناکام ماندند که این یکی بیشتر از پیروزی های آنهاست.

با این نتیجه، منچستریونایتد 32 امتیازی شد و موقتاً با یک پله صعود به رده هفتم جدول صعود کرد، هرچند این تیم هنوز هشت امتیاز با آرسنال رده چهارمی فاصله دارد و این در حالی است که آرسنال یک بازی کمتر انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونایتد دوبار برد را مقابل تاتنهام ازدست داد

یونایتد دوبار برد را مقابل تاتنهام ازدست داد