مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:052024-01-03بين الملل

نگران کننده ترین پاسخ های حماس به ترور العاروری از زبان تحلیل گران صهیونیست


تحلیلگران روزنامه های عبری زبان تاکید کردند که ترور صالح العاروری، معاون رییس دفتر سیاسی حماس در بیروت مهم ترین حادثه در جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه است که از حدود سه ماه پیش آغاز شده است.

- تحلیلگران روزنامه های عبری زبان تاکید کردند که ترور صالح العاروری، معاون رییس دفتر سیاسی حماس در بیروت مهم ترین حادثه در جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه است که از حدود سه ماه پیش آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه معاریو به نقل از منابع آگاه گزارش داد که برآوردهای اسراییل نشان می دهد که ترور صالح العاروری رهبر جنبش مقاومت اسلامی (حماس) باعث شکست مذاکرات تبادل اسرا شد.

ناحوم برنیاع، تحلیلگر سیاسی روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز گفت: حتی اگر صالح العاروری در برنامه ریزی و اجرای حمله طوفان الاقصی مشارکت نکرده باشد موج عملیات مسلحانه حماس در کرانه باختری به نام وی ثبت شده است.

ترور العاروری نشان می دهد که تهدیدات مسئولان اسراییلی درباره از سرگیری ترورها جدی و قابل اجرا است.

کسی که العاروری را ترور کرده است به این مسئله فکر کرده که با واکنش شدیدی از سوی حماس یا حزب الله روبرو خواهد شد و از بین تمام اقدامات احتمالی اقدام مربوط به اسرای اسراییلی که در غزه بازداشت شده اند، بسیار نگران کننده تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران کننده ترین پاسخ های حماس به ترور العاروری از زبان تحلیل گران صهیونیست

نگران کننده ترین پاسخ های حماس به ترور العاروری از زبان تحلیل گران صهیونیست