مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:252024-01-06پزشكي

سلامت خانواده، هدف راه اندازی مراکز درمان سرطان بانوان است


رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی گفت: سلامت خانواده، هدف راه اندازی مراکز درمان سرطان بانوان است.

- دکتر رامین صرامی 16 دی ماه در آیین افتتاح مرکز استانی شبکه ملی پیشگیری کنترل و درمان سرطان بانوان در خراسان شمالی اظهار کرد: این مرکز چهارمین مرکز کشوری و سومین مرکز استانی غربالگری سرطان است.

وی با اشاره به اینکه سلامت خانواده ها بسیار مهم است ، افزود: در همین راستا راه اندازی این مراکز به سلامت خانواده و به تبع آن به جامعه کمک می کند.

وی ادامه داد: متاسفانه سرطان سینه در دو جنس زن و مرد در کشور رشد فزاینده ای دارد بویژه زمانی که زن خانواده را درگیر می کند کل خانواده درگیر می شود که اگر زود تشخیص داده شود عوارض کمتری خواهد داشت و شانس درمان آن بیشتر خواهد بود بنابراین تشخیص به موقع آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

صرامی بیان کرد: پژوهشکده معتمد سرطان جهاددانشگاهی به عنوان مولود انقلاب 30 سال است که در حوزه آموزش، پیشگیری و درمان سرطان فعالیت می کند و به پاسداشت همین خدمات است که مجلس به آن اعتماد کرده و طی یک قانون مصوب راه اندازی مراکز پیشگیری، کنترل و درمان سرطان را به این پژوهشکده اعطا کرده است.

وی به فعالیت های شبکه ملی پیشگیری کنترل و درمان سرطان در بانوان اشاره کرد و گفت: یکی از فعالیت های این شبکه این است که اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت خانواده، هدف راه اندازی مراکز درمان سرطان بانوان است

سلامت خانواده، هدف راه اندازی مراکز درمان سرطان بانوان است