مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:312024-01-15سياسي

فعال دانشجویی: بهترین کار برای ناکام گذاشتن دشمن مشارکت در انتخابات است


پروژه عدم موفقیت ایران در تمامی مراحل هنوز از طرف دشمن مخابره می شود و بهترین کار و ثمربخش ترین راه آن پر رنگ شدن مشارکت مردم است و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

- محمد مزینانی فعال دانشجویی و دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه ( عضو دفتر تحکیم وحدت) در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات و وظیفه جنبش دانشجویی در ترویج حضور مردم در صحنه انتخاباتی، گفت: وظیفه جنبش دانشجویی در این زمان را می توان به 2 قسمت تقسیم کرد.

وی با اشاره به تقویت روحیه و امید آفرینی در جامعه، گفت: ابتدا باید کارهای انجام شده را به معرض نمایش گذاشت یعنی تلاشهای چهار  سال گذشته، اتفاقهای خوب و مثبت را  نمایان کرد و از آن دفاع کرد این کار روحیه امید را در جامعه تقویت خواهد کرد.

این فعال دانشجویی افزود: در مرحله دوم باید نگاهی به ضعف ها داشته باشیم و با بیان آن ها و گوشزد کردن آن به نمایندگان مجلس مطالبه ای جدی از آنها داشته باشیم.

مزینانی افزود: با طی کردن این 2  راه و نزدیک شدن به نقشه راه صحیح،  می توان بهتر و منطقی تر مردم را به حضور پای صندوقهای رای تشویق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال دانشجویی: بهترین کار برای ناکام گذاشتن دشمن مشارکت در انتخابات است

فعال دانشجویی: بهترین کار برای ناکام گذاشتن دشمن مشارکت در انتخابات است