مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 08:122024-01-03حوادث

رانندگان هنجارشکن منتظر برخورد پلیس باشند


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح برخورد قانونی و قاطع با رانندگان هنجارشکن و خطرآفرین در محورهای مواصلاتی خبر داد.

-  علی مولوی، رییس پلیس راه اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به تازگی بعضی از رانندگان با نصب علائم متفرقه بر روی خودرو و ایجاد تغییرات در سیستم و شکل ظاهری وسیله نقلیه و نصب تجهیزات ممنوعه، اقدام به انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز در جاده ها می کنند که این موضوع باعث ایجاد بی نظمی و سلب آسایش دیگر رانندگان می شود.

وی افزود: ماموران پلیس راه استان با رانندگان خودروهایی که با نصب اگزوزهای غیرمجاز باعث تولید صدای ناهنجار در جاده ها و مخل آسایش شهروندان می شوند، کسانی که با نصب شیشه های دودی غیر استاندارد به نحوی که داخل خودرو قابل مشاهده نباشد و رانندگانی که با تغییر در شکل ظاهری و موتور خودور بر خلاف مقررات، باعث برهم زدن نظم ترافیکی جاده ها می شوند برخورد قانونی خواهند کرد.

مولوی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و سلامتی مسافران و کاربران ترافیکی جاده ها را از اولویت های اصلی ماموریتی خود می دانند و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده ای هنجارشکن مخل آرامش شهروندان و دیگر شهروندان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان هنجارشکن منتظر برخورد پلیس باشند

رانندگان هنجارشکن منتظر برخورد پلیس باشند