مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:352024-01-16اقتصادي

سوخت رسانی بی وقفه در استان اردبیل زیر بارش سنگین برف انجام شد


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل از سوخت رسانی بی وقفه همراه با بارش برف در سطح استان خبرداد، گفت: وضعیت ذخیره سازی سوخت در مخازن انبارهای نفت منطقه و جایگاه ها مطلوب است.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل از سوخت رسانی بی وقفه همراه با بارش برف در سطح استان خبرداد، گفت: وضعیت ذخیره سازی سوخت در مخازن انبارهای نفت منطقه و جایگاه ها مطلوب است.

سیدحجت مدنی 26 دی در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اعلان هشدار نارنجی و قرمز سازمان هواشناسی و ستاد بحران استان از 23 دیماه بارش برف در سطح استان شروع شد، بطوری که ارتفاع برف در برخی مناطق استان به 70 سانت هم رسید و بارش همچنان ادامه داشت و سوخت رسانی بی وقفه همراه با بارش برف در سطح استان طی این چند روز انجام شد.

مدنی افزود: اطلاع رسانی و هماهنگی لازم با صاحبان مجاری عرضه جهت ذخیره سازی فرآورده در تمامی جایگاه های سطح استان انجام شده و مشکلی در عرضه سوخت در جایگاه ها وجود ندارد.

وی ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی کارکنان به ویژه کارکنان عملیاتی انبارهای نفت منطقه تصریح کرد: این شرکت تلاش می کند تا با خدمت رسانی مناسب و به موقع به مردم، تأمین سوخت مورد نیاز را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم کند و همه تمهیدات لازم برای تأمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت رسانی بی وقفه در استان اردبیل زیر بارش سنگین برف انجام شد

سوخت رسانی بی وقفه در استان اردبیل زیر بارش سنگین برف انجام شد