مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:102024-01-13حوادث

سخنگوی پلیس: تعدی به جان کارکنان پلیس بی پاسخ نمی ماند


سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی می گوید تعدی به جان کارکنان پلیس بی پاسخ نمی ماند و نمی گذاریم این خون های پاک پایمال شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی در یادداشتی که امروز شنبه 23 دی ماه 1402 در اختیار رسانه ها قرار داد در خصوص نوع و نحوه پیگیری و برخورد با عوامل تروریستی حادثه راسک نوشت: رفتار پلیس در خصوص وقایع گذشته نشان از آن دارد که شاید شناسایی، دستگیری و مجازات متعدیان به جان کارکنان خدوم فراجا زمان بر باشد و مدتی طول بکشد اما بی پاسخ و بی کیفر باقی نمی ماند.

سردار منتظرالمهدی در ادامه یادداشت آورده است: در واقعه راسک نیز بی شک موضع گیری بر اساس قواعد، روابط و حقوق بین الملل عمومی و ملحوظ نظر قرار دادن مناسبات و اصول سیاست خارجی، در حال پیگیری و انجام است و حتما به فضل و کرم الهی افراد دخیل دراین حادثه شناسایی و دستگیر می شوند.

پلیس به طور قاطع به این کردارِ تروریستی گروهک ها اعتراض و اسکان و فعالیت آزادنه آنها را در کشورهای همسایه محکوم می نماید.

از آنجایی که سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد، اینترپل و شورای امنیت ملل متحد حمله تروریستی و اقدام علیه مقر پلیس را محکوم نموده اند؛ باعث شده تا امکان پیگیری با استفاده از سازوکارهای موجود در این سازمان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی پلیس: تعدی به جان کارکنان پلیس بی پاسخ نمی ماند

سخنگوی پلیس: تعدی به جان کارکنان پلیس بی پاسخ نمی ماند