مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:452023-12-27پزشكي

کاظمی آشتیانی از تاثیرگذارترین دانشمندان خاورمیانه بود


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی معتقد است: زنده یاد کاظمی آشتیانی از تاثیرگذارترین دانشمندان خاورمیانه بود.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی معتقد است: زنده یاد کاظمی آشتیانی از تاثیرگذارترین دانشمندان خاورمیانه بود.

دکتر جواد شاهین فر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به 14 دی ماه، سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیان گذار پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی و سلول های بنیادی در ایران، اظهار کرد: کاظمی آشتیانی یکی از چهره های درخشان علمی ایران و بنیان گذار پژوهشکده رویان و توسعه دانش سلول های بنیادی در کشور بود که سهم بزرگی در پیشرفت علمی کشور ایفا کرد و به چهره ای ماندگار در کشور تبدیل شد.

وی بیان کرد: این شخصیت برجسته از پیش قراولان علمی و فرزندان صالح انقلاب است که نقشی راهبردی در تولید سلول های بنیادی و درمان ناباروری در کشور داشت و پرچم ایران را در عرصه های بین المللی به اهتزاز درآورد و الگویی برای اعتلای هویت ملی و خودباوری در کشور شد.

شاهین فر ادامه داد: کاظمی آشتیانی از تاثیرگذارترین دانشمندان خاورمیانه است که با توسعه دانش سلول های بنیادی، به همه ما آموخت که می توان بنیان گذار کارهای خیلی بزرگ به عظمت انقلاب بود و با همتی جهادی نام ایران اسلامی را در عرصه های بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظمی آشتیانی از تاثیرگذارترین دانشمندان خاورمیانه بود

کاظمی آشتیانی از تاثیرگذارترین دانشمندان خاورمیانه بود