مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:452024-01-14سياسي

استفاده از بیت المال برای حمایت از کاندیدای انتخاباتی ممنوع است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ مسوول و کارمندی حق استفاده از بیت المال را برای حمایت از کاندیدای خاص را ندارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،  حجت الاسلام حمزه پیش قدم در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر موضوع ماده 20 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را یاد آور شد و گفت: این قانون ضمن معرفی اعضا ستاد، در تبصره 2 مصوبات ستاد را لازم اجرا می داند و دستگاه ها موظفند گزارش عملکرد خود را در مورد چگونگی اجرای قانون هر شش ماه یکبار به ستاد استان ابلاغ کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ابلاغ شما را در مورد اهتمام مسئولین دستگاه ها در تعظیم شعائر دینی و تکریم بانوان به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن به دستگاه ها ابلاغ کردیم که از بین تمام ادارات، سازمان ها، نهادها و .

تنها 15 دستگاه گزارش عملکرد خود در این خصوص را به ستاد استان ارسال کردند و سایرین علی رغم گذشت بیش از یک هفته از روز زن تاکنون گزارش عملکرد خود را ارسال نکردند و خود مصداق بارز ترک فعل مسئولین است و ما طبق قانون، گزارشات مربوطه را به دستگاه های ذی ربط جهت پیگیردهای لازم ارسال خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از بیت المال برای حمایت از کاندیدای انتخاباتی ممنوع است

استفاده از بیت المال برای حمایت از کاندیدای انتخاباتی ممنوع است