مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:302023-12-23سياسي

یلدای ایرانیان مقیم مالزی با یاد و خاطره شهدای غزه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی گفت: آن چیزی که در پاسداشت یلدا حائز اهمیت است پیروزی نور بر ظلمت است و ایرانیان به خاطر همین نور و روشنایی که بر تاریکی غلبه می کند، - رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، با اشاره به برگزاری برنامه فرهنگی شب انار و زیتون ، گفت: یلدای امسال با یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه در کوالالامپور برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی گفت: آن چیزی که در پاسداشت یلدا حائز اهمیت است پیروزی نور بر ظلمت است و ایرانیان به خاطر همین نور و روشنایی که بر تاریکی غلبه می کند، در این شب کنار هم جمع می شدند و جشن می گرفتند.

ارزانی، اظهار داشت: امسال پاسداشت آیین کهن یلدا به دلیل حوادث تلخ و ناگواری که در غزه رخ داده است به صورت دیگری در رایزنی فرهنگی کشورمان در مالزی گرامی داشته شد.

وی با اشاره به آیه 81 سوره هود أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ ، گفت: مراسم پاسداشت یلدای ایرانیان مقیم مالزی با یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه و به امید پیروزی جبهه حق برگزار شد؛ قطعاً برای رسیدن به این پیروزی و نور، باید سختی ها و مرارت های مسیر را پشت سر گذاشت تا نصرت الهی محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یلدای ایرانیان مقیم مالزی با یاد و خاطره شهدای غزه

یلدای ایرانیان مقیم مالزی با یاد و خاطره شهدای غزه