مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 01:002024-01-16سياسي

اهدای 1313 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند هرمزگانی با حضور فرمانده کل سپاه


آیین اهدای هزارو 313سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد «ع» هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در آیین اهدای 1313 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بندرعباس اظهار داشت: تا زمانی که مردم کشور ما مملو از فداکاری، اتحاد و ایثار باشند، آسیب جدی متوجه جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد.

   وی ضمن بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردم پایه است، گفت: قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است، در همین راستا مردم ولایت مدار ما همواره در مسیر ولایت بوده اند.

  فرمانده کل سپاه، روحیه بسیجی را راز ایستادگی و رمز عبور ملت از بحران ها عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام و ایران در خیالاتشان به دنبال این هستند که ایران را به یک کشور عقب مانده در بحران ها تبدیل کنند اما ملت ایران با تکیه بر اسلام و قرآن و منویات مقام معظم رهبری توانسته اند معادلات دشمنان را نقشه بر آب کرده و خواب های پریشان دشمن را باطل کنند.

   سرلشکر سلامی افزود: به فضل و رحمت الهی، قلب ملت ایران با مهربانی و عطوفت پیوند خورده است و مردم ما در انجام کارهای نیک سرعت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1313 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند هرمزگانی با حضور فرمانده کل سپاه

اهدای 1313 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند هرمزگانی با حضور فرمانده کل سپاه