مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:202024-01-16سياسي

صلح یاران گنج های جامعه هستند


صلح یاران و بزرگان گنج های جامعه هستند و در اختلافات، با بررسی وضعیت طرفین آن ها را به صلح و سازش دعوت کرده و باعث تضمین امنیت در جامعه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، روز سه شنبه 26 دی ماه جلسه ای با حضور رییس کل دادگستری ایلام، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، معاون قضایی و رییس مرکز توسعه حل اختلاف، بزرگان، متنفذین و صلح یاران در راستای استفاده از ظرفیت صلح یاران ستاد صبر، میانجی گران و حکمین قرآنی در کاهش اختلافات خانوادگی و طلاق برگزار شد.

عمران علی محمدی رییس دادگستری استان ایلام، با اشاره به اینکه صلح یاران و بزرگان گنج های جامعه هستند،گفت: صلح یاران و بزرگان در نزاع ها و اختلافات  با بررسی وضعیت طرفین، آن ها را به صلح و سازش، مهربانی و برادری دعوت می کنند و همین نوع دوستی و مهربانی بزرگان باعث تضمین امنیت در جامعه می شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور پر شور در انتخابات  افزود: دشمنان نظام می خواهند با شرکت نکردن در انتخابات نظام را تضعیف کنند ولی با یاری شما بزرگان جامعه و خنثی سازی نقشه دشمنان انتخابات پرشور و رقابتی برگزار خواهد شد و ما باید فردی اصلح انتخاب کنیم که منشا خدمت بیشتری به جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح یاران گنج های جامعه هستند

صلح یاران گنج های جامعه هستند