مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:052023-12-30سياسي

حجت الاسلام محمدی سیرت: منطق رژیم صهیونیستی جنایات است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حجت الاسلام علی محمدی سیرت» امروز در مراسم گرامیداشت شهید سید رضی موسوی با اشاره به جایگاه خانواده های شهدا، - نماینده،ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: شهید سلیمانی و شهید موسوی شاگردان خود را طوری تربیت کردند که بعد از شهادت پرچم فرماندهان را به دست گیرند و این راه خاموش شدنی نیست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  حجت الاسلام علی محمدی سیرت امروز در مراسم گرامیداشت شهید سید رضی موسوی با اشاره به جایگاه خانواده های شهدا، گفت: به طور یقین همسران شهدا در خدمات شهدای بزرگ نقش به سزایی داشتند و اگر همراهی خانواده شهید موسوی نبود، شاید شاهد اینگونه خدمات شهید بزرگوار به جهان اسلام نبودیم.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه اظهار کرد: ما باید مراقب باشیم عمل و کردارمان در حوزه مسوولیت های مختلف به گونه ای باشد که باعث کدورت یا ناراحتی خانواده شهدا نباشد.

شهدا مظهر قدرت انقلاب اسلامی هستند و بالاتر از شهادت هیچ مرتبه ای نیست و شهدا برای خداوند کار کردند.

محمدی سیرت گفت: دشمن تصور می کند شهید موسوی و سربازان ما از جمله شهید سلیمانی و … را از ما گرفتند، نه اینگونه نیست بلکه به برکت انقلاب اسلامی خون شهیدان می افزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام محمدی سیرت: منطق رژیم صهیونیستی جنایات است

حجت الاسلام محمدی سیرت: منطق رژیم صهیونیستی جنایات است