مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:152024-01-15فرهنگي

دوست دارم باز هم شعبده بازی کنم


محمدرضا آگاه در آستانه اجرای مجدد نمایش «آنتیگونه» خبر داد که در اجرای جدید، غافلگیری هایی برای تماشاگران دارد و به گفته برخی از دوستانش همچنان در پی شعبده بازی است.

- محمدرضا آگاه در آستانه اجرای مجدد نمایش آنتیگونه خبر داد که در اجرای جدید، غافلگیری هایی برای تماشاگران دارد و به گفته برخی از دوستانش همچنان در پی شعبده بازی است.

نمایش آنتیگونه با طراحی و کارگردانی محمدرضا آگاه و تهیه کنندگی سجاد افشاریان که مهر و آبان 1402 در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه رفته بود، به زودی برای مدت محدودی در همان تماشاخانه میزبان مخاطبان می شود.

آگاه در گفتگویی با ایسنا درباره اولین دور اجرای این نمایش گفت: ما نمایش آنتیگونه را به مدت 40 شب روی صحنه بردیم و خوشبختانه با استقبال خوب تماشاگران تئاتر روبه رو شد اما درست بعد از پایانِ اجراها بود که بسیاری از مخاطبانی که اجرا را از دست داده بودند خواستارِ اجرای مجددِ آن شدند.

بماند که به شخصه دوباره ضرورتِ اجرای آنتیگونه را در ویترین تئاتر ایران احساس می کنم.

او ادامه داد: البته که به خاطر تجربیات اجراهای گذشته آن، در سری جدید (بازگشت)، تغییرات کاربردی و ملموسی را در میزانسن ها و طراحی های خود داده ام و امیدوارم به زودی مواجهه آنها را با تماشاگر شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست دارم باز هم شعبده بازی کنم

دوست دارم باز هم شعبده بازی کنم