مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:002024-01-17بين الملل

رؤسای شهرک های مرزی اسراییل: اردنی ها هر شب به سمت ما تیراندازی می کنند


رؤسای شهرک های صهیونیست نشین در منطقه غور اردن ادعا کردند اردنی ها هر شب به سمت اراضی اشغالی شلیک می کنند.

- رؤسای شهرک های مرزی اسراییل: اردنی ها هر شب به سمت ما تیراندازی می کنند رؤسای شهرک های صهیونیست نشین در منطقه غور اردن ادعا کردند اردنی ها هر شب به سمت اراضی اشغالی شلیک می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک رسانه عبری روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد: رؤسای شهرک های منطقه غور اردن به وزرا و اعضای کنست گفتند که هر شب از خاک اردن به سمت شهرک های صهیونیست نشین در نزدیکی مرز تیراندازی می شود.

بر اساس گزارش رادیو عبری کان رشیت بیت صحبت در مورد تیراندازی اردنی ها در نزدیکی مرزها به سمت منطقه رود اردن و اراضی اشغالی است.

روسای شهرک ها همچنین به اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) حضور گسترده ارتش اردن در منطقه مرزی در مقایسه با دوره قبل از عملیات طوفان الاقصی را اطلاع دادند.

چند هفته پیش، اوریت استروک، وزیر شهرک سازی رژیم صهیونیستی، در جلسه دولت از ژنرال الیزر تولدانو، رییس بخش استراتژی در ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی خواست جزییات تیراندازی از اردن را گزارش دهد.

تولدانو در پاسخ به او گفت: در پی اوضاع متشنج (امنیتی) ترس از عملیات نفوذ وجود دارد، اما نیازی به توضیح بیشتر در این مورد نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رؤسای شهرک های مرزی اسراییل: اردنی ها هر شب به سمت ما تیراندازی می کنند

رؤسای شهرک های مرزی اسراییل: اردنی ها هر شب به سمت ما تیراندازی می کنند