مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 21:102024-01-13حوادث

مقتول قبل از مرگ قاتلش را لو داد


همسرم نمیخواست آشتی کند او را سوزاندم/ عاشقی هوس آلود!/ سفر مرگبار راننده کامیون به تهران/ پلیس درتعقیب عامل فراری جنایت مسلحانه در بزم شبانه !/ مقتول قبل از مرگ قاتلش را لو داد/ پلیس اشباح سیاه را شکار کرد/ پایان اسیدپاشی های سریالی مردی با ریش بافته - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (شنبه بیست و سوم دی ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  همسرم نمیخواست آشتی کند او را سوزاندم مرد کینه جو که در اقدامی هولناک با اسیدپاشی روی همسر سابقش او و دختر چهار ساله شان را سوزانده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

بیشتر بخوانید عاشقی هوس آلود! وقتی در خلوت خودم به گذشته نظر می افکنم تازه می فهمم که مسیر مهر و عاطفه مادری را به اشتباه رفته ام؛ چراکه همواره به پسرم در ظاهر بی مهری می کردم تا او را ادب کنم، اما نمی دانستم با این کار فرزندم به جست و جوی محبت در خارج از خانه می رود و اکنون قصد دارد با زن مطلقه ای ازدواج کند که .

بیشتر بخوانید سفر مرگبار راننده کامیون به تهران همزمان با کشف جسد راننده کامیون شهرستانی در کنار بزرگراه آزادگان تهران فرضیه قتل به دلیل زورگیری قوت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتول قبل از مرگ قاتلش را لو داد

مقتول قبل از مرگ قاتلش را لو داد