مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:152024-01-15اجتماعي

ترافیک در طرح جامع شهر همدان


معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با تأکید بر اینکه طرح جامع شهری با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان تهیه می شود، گفت: - ایسنا/همدان معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با تأکید بر اینکه طرح جامع شهری با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان تهیه می شود، گفت: قرار نیست تمام مشکلات ترافیک را با یک طرح جامع پاسخ دهیم.

علی عباسیان در گفت وگو با ایسنا، با طرح این سوال که آیا طرح جامع باید به تنهایی تمام مشکلات شهری را حل کند؟ پاسخ داد: در طرح جامع چهار نقشه کاربری اراضی شهر، ضوابط ارتفاعی، شبکه بندی معابر و نقشه های پهنه بندی حریم شهر به عنوان اساس طرح تهیه می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تهیه طرح جامع شهر با طرح جامع حمل ونقل و ترافیک شهرداری همزمان شد، تصریح کرد: نتایج مطالعات طرح حمل ونقل و ترافیک در طرح جامع شهر منظور و منطبق شد، هر چند در شرح خدمات طرح های جامع شبکه بندی معابر منظور می شود اما مباحث تخصصی ترافیکی هر شهر باید توسط مشاور ذی صلاح با تخصص ترافیک بررسی شود که خوشبختانه در شهر همدان این امر تحقق یافت.

علل اصلی ترافیک همدان وی با اشاره به اینکه دلایل وجود ترافیک سنگین با وجود طرح های ترافیکی و جامع شهری در همدان اظهار کرد: تراکم جمعیت پذیری در محلات همدان در سال های گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در طرح جامع شهر همدان

ترافیک در طرح جامع شهر همدان