مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:002024-01-11سياسي

اعلام آمادگی 6 هزار مسجد برای مشارکت در طرح ملی «مسجد پایگاه قرآنی»


حجت الاسلام خداداده از اعلام آمادگی قریب به 6 هزار مسجد برای برگزاری کرسی های تلاوت خبر داد و گفت: از این تعداد 3760 مسجد (کانون) در حال حاضر کرسی تلاوت قرآن را به شکل مستمر برگزار می کنند.

- اعلام آمادگی 6 هزار مسجد برای مشارکت در طرح ملی مسجد پایگاه قرآنی حجت الاسلام خداداده از اعلام آمادگی قریب به 6 هزار مسجد برای برگزاری کرسی های تلاوت خبر داد و گفت: از این تعداد 3760 مسجد (کانون) در حال حاضر کرسی تلاوت قرآن را به شکل مستمر برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، دومین نشست هم اندیشی و هم افزایی نهادهای قرآنی کشور در اجرای طرح ملی مسجد پایگاه قرآن در محل این ستاد برگزار شد.

در این نشست رییس و معاونین ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، رییس شورای توسعه فرهنگ قرآنی، مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش، نمایندگانی از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه های علمیه کشور، مرکز طبع و نشر قرآن، سازمان دارالقرآن الکریم، سازمان اوقاف، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی حضور داشتند.

در ابتدای این نشست مهدی مقدم -معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد- ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در اجرای طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی 6 هزار مسجد برای مشارکت در طرح ملی «مسجد پایگاه قرآنی»

اعلام آمادگی 6 هزار مسجد برای مشارکت در طرح ملی «مسجد پایگاه قرآنی»