مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:002024-01-14سياسي

2 هزار سری جهیزیه توسط خادمان امام رضا(ع) به زوج های کم برخوردار اهدا شد


معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی گفت: به همت خادمان امام رضا(ع) طی یکسال گذشته 2 هزار جهیزیه که شامل 6 کالای اصلی برای آغاز یک زندگی است تقدیم احسان جویان شد.

- جعفر رییسیان زاده معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی در گفت وگو خبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس با اشاره به خدمات متنوع این بنیاد برای اقشار کم درآمد جامعه گفت: بحث سفر و زیارت احسان جویانی که به دلایل مسائل مالی و اقتصادی تاکنون نتوانسته اند به حرم امام رضا مشرف شوند یا حداقل از آخرین سفرشان پنج سال گذشته یکی از فعالیت های مهم این معاونت است.

افراد دیگری هم هستند که به دلیل شرایط ویژه شان نمی توانند به حرم مطهر مشرف شوند، این گروه شامل گروه های آسیب پذیر اجتماعی مانند بیماران خاص، معلولان، نابینایان، خانواده زندانیان، فرزندان بی سرپرست هستند و در واقع زیارت امام ویژه احسان پذیران و احسان جویان و گروه های آسیب پذیر اجتماعی است که با عنوان طرح مهر درخشان اجرا می شود.

رییسیان زاده گفت: در این طرح افرادی که شرایط خاص دارند به صورت رایگان سه روز میهمان امام می شوند و در مدت اقامت از خدماتی مثل اسکان، تغذیه و رفت و آمد رایگان به حرم ، برنامه های فرهنگی، زیارت گروهی و غذای مهمانسرای حضرت بهره مند می شوند و درواقع یک زیارت مبدأ تا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار سری جهیزیه توسط خادمان امام رضا(ع) به زوج های کم برخوردار اهدا شد

2 هزار سری جهیزیه توسط خادمان امام رضا(ع) به زوج های کم برخوردار اهدا شد