مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 10:102024-01-05سياسي

آخرین وضعیت پرونده های مهرجویی، چای دبش و تتلو/ اعدام 5 سارق مسلح/انفجار در کرمان


توضیحات سخنگوی قوه قضاییه پیرامون پرونده های تتلو، مهرجویی، هادی رضوی و چای دبش، انفجار تروریستی در کرمان و اجرای حکم اعدام پنج سارق مسلح از مهم ترین اخبار حقوقی در هفته گذشته بود.

- توضیحات سخنگوی قوه قضاییه پیرامون پرونده های تتلو، مهرجویی، هادی رضوی و چای دبش، انفجار تروریستی در کرمان و اجرای حکم اعدام پنج سارق مسلح از مهم ترین اخبار حقوقی در هفته گذشته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهم ترین اخبار حقوقی و قضایی در هفته گذشته را در این گزارش می خوانید: دستور رییس قوه قضاییه درباره اضافه برداشت بانک ها/ وضعیت اوین بهتر شده است حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه با اشاره به دستور رییس جمهور در خصوص تعیین تکلیف بانک هایی که ناترازی و اضافه برداشت از بانک مرکزی دارند، گفت: همگان بر اثرات مخرب این ناترازی ها و این اضافه برداشت ها در افزایش نقدینگی و پیدایش تورم، اشراف و آگاهی داریم؛ بر همین مبنا به سازمان بازرسی کل کشور دستور می دهم تا در راستای تحقق بخشی از شعار سال و در جهت کمک به دولت و در هماهنگی با بانک مرکزی و بانک ها، سه اقدام مشخص را انجام دهد.

وی با اشاره به بازدید چهارساعته خود از بخش های مختلف زندان اوین از جمله برخی بندهای امنیتی این زندان، به تشریح نکاتی در این زمینه پرداخت و گفت: وضعیت زندان جاسوسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده های مهرجویی، چای دبش و تتلو/ اعدام 5 سارق مسلح/انفجار در کرمان

آخرین وضعیت پرونده های مهرجویی، چای دبش و تتلو/ اعدام 5 سارق مسلح/انفجار در کرمان