مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:302024-01-09سياسي

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل برگزار می شود


مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل از برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج  استان اردبیل خبر داد و گفت: این رویداد 27 الی 29 دی در اردبیل برگزار می شود.

- مهدی حسینی،  مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت وگو با خبرنگار خیرگزاری فارس در اردبیل، از برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این رویداد در آستانه دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل برگزار می شود.

وی به تشریح جزییات پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج پرداخت و گفت: این رقابت ها در چهار بخش انیمیشن، موشن گرافیک، برنامه های تلفن همراه و بازی های تلفن همراه برگزار می شود.

حسینی با بیان اینکه  رقابت تولید محتوا به صورت تیمی و 48 ساعته است، گفت: علاقه مندان می توانند از 18 الی 24 دی ماه با مراجعه به سامانه https://event.

bsjmajazi.

ir/  و یا شماره تماس 09146193866 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

  مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل 27 الی 29 دی ماه در شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی به جوایز این دوره از رقابت ها نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع بیش از 500 میلیون ریال جوایز نقدی به تیم های برتر اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل برگزار می شود

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل برگزار می شود