مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 19:202023-12-27اقتصادي

رفع تداخل بیش از 200 هزار هکتار از اراضی گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: تاکنون رفع تداخل در 207 هزار هکتار از اراضی گیلان انجام شده و برای 65 هزار و 331 هکتار از اراضی سند صادر شده است.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: تاکنون رفع تداخل در 207 هزار هکتار از اراضی گیلان انجام شده و برای 65 هزار و 331 هکتار از اراضی سند صادر شده است.

صالح محمدی امروز، 6 دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تسهیل صدور اسناد مالکیت کشاورزان، تفاهم نامه ای بین وزارت جهاد کشاورزی و سازمان ثبت اسناد منعقد شده که به موجب این تفاهم نامه برای تمامی اراضی کشاورزی تحت مالکیت اشخاص با هر میزان مساحت و قطعه، سند مالکیت ثبت و صادر می شود و این فعالیت مهم ملی به نفع کشاورز است و این سند تک برگی منافع متنوعی را برای کشاورز به همراه دارد و از آن جمله می توان به کم شدن دعاوی حقوقی در محاکم قضایی اشاره کرد.

وی با اشاره به مزایای بی شمار سند مالکیت حدنگاری، افزود: با توجه به اینکه حدود و ثغور این اراضی در مختصات صحیح در بانک ثبت جانمایی می شود، امکان تجاوز به اراضی مجاور و جابجایی مرزها وجود ندارد و بسیاری از دعاوی حقوقی در مراجع قضایی از این طریق کاهش پیدا می کند و ارزش واقعی زمین ها مشخص شده و امکان تعریف الگوی کشت و فراهم آوردن زمینه اشتغال و توسعه پایدار منطقه فراهم می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخل بیش از 200 هزار هکتار از اراضی گیلان

رفع تداخل بیش از 200 هزار هکتار از اراضی گیلان