مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:202023-12-31فرهنگي

تقویم پرهیجان سینما در سال 2024


در سال جدید میلادی شمار زیادی از فیلم ها و دنباله های مهیج و همچنین آثار چشمگیری که به دلیل اعتصابات سال 2023 در هالیوود، فرصت اکران نیافتند، میهمان سینماهای جهان خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه اعتصابات بازیگران و نویسندگان تاریخ تولید و اکران برخی از فیلم ها را به تعویق انداخت، اما مخاطبان سینما همچنان در سال آینده فیلم های زیادی را برای تماشا خواهند داشت که توقعات دوستداران اغلب ژانرهای سینمایی را بر آورده خواهد کرد.

بویژه اگر طرفدار فیلم های ابرقهرمانی و کتاب های مصور هستید، انتخاب های زیادی در سال پیش روی میلادی برای تماشا خواهید داشت، از مادام وب و ددپول 3 تا ونوم 3 و دنباله فیلم سینمایی جوکر که پس از موفقیت قسمت اول، خیلی ها منتظر دیدن آن هستند.

از جمله دیگر دنباله های مورد انتظار عبارتند از شکارچیان ارواح: امپراتوری یخ زده ، انیمیشن های پاندای کونگ فو کار 4 و اینساید اوت 2 ، گودزیلا ایکس کونگ: امپراتوری جدید ، قلمرو سیاره میمون ها ، گلادیاتور ، تل ماسه و .

از فیلمسازان برجسته که سال آینده فیلم های جدید خود را در سینما اکران می کنند نیز می توان به جورج میلر با فیوروسا: حماسه مکس دیوانه ، لوکا گوادانینو با چالشگران ، بونگ جون هو با میکی 17 و ریدلی اسکات با ساخت دنباله فیلم برنده اسکار گلادیاتور اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویم پرهیجان سینما در سال 2024

تقویم پرهیجان سینما در سال 2024