مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 22:252024-01-09حوادث

تشدید برخورد قانونی با تولیدکنندگان و فروشندگان مشروبات الکلی در رفسنجان


برخورد قانونی و قضایی با تولیدکنندگان و فروشندگان مشروبات الکلی در شهرستان رفسنجان تشدید خواهد شد.

- ایسنا/کرمان رییس دادگستری رفسنجان گفت: برخورد قانونی و قضایی با تولیدکنندگان و فروشندگان مشروبات الکلی در شهرستان رفسنجان تشدید خواهد شد.

حسین رمضانی زاده امروز، 19 دی ماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم رفسنجان اظهار کرد: طبق گزارش های ارائه شده، یکی از معضلات اصلی و ریشه بسیاری از جرائم مهم از جمله قتل های عمد، نزاع های دسته جمعی و برخی از تصادفات فوتی و جرحی در شهرستان رفسنجان مصرف مشروبات الکلی است.

وی بر ضرورت برخورد جدی با جرائم مرتبط با مشروبات الکلی در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: در آینده نزدیک طرح برخورد انتظامی و قضایی با تولیدکنندگان، فروشندگان و سپس مصرف کنندگان مشروبات الکلی به نحو جدی در شهرستان رفسنجان اجرا می شود.

رمضانی زاده در ادامه عنوان کرد: نقش اداره آموزش و پرورش و دانشگاه ها و سایر نهادهای آموزشی و فرهنگی در سطح شهرستان در راستای آموزش، آگاه سازی و فرهنگ سازی در راستای کاهش تمایل قشر نوجوان و جوان به مشروبات الکلی بسیار مهم و اساسی است.

وی ادامه داد: نهادهای مذکور می بایست ضمن برنامه ریزی و تدوین طرح، وظایف قانونی خود را در این خصوص انجام و نتیجه اقدامات را جهت پیگیری نتایج اطلاع رسانی عمومی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد قانونی با تولیدکنندگان و فروشندگان مشروبات الکلی در رفسنجان

تشدید برخورد قانونی با تولیدکنندگان و فروشندگان مشروبات الکلی در رفسنجان