مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 07:402024-01-09سياسي

دستگاه قضایی با هرگونه جهت گیری انتخاباتی مدیران برخورد می کند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: دستگاه قضایی با هرگونه جهت گیری انتخاباتی مدیران و مسوولان برخورد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی فولیان در هفتمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان قزوین که با حضور اعضای ستاد امنیت انتخابات استان در استانداری قزوین برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه مجلس، محورِ بسیاری از تصمیم گیری ها، قانونگذاری ها و برنامه ریزی ها است؛ بر اهمیت و حساسیت انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی تاکید و عنوان کرد: مردم با مشارکت و حضور در انتخابات، در مدیریت کلان کشور نقش آفرینی می کنند.

بنابراین باید اهمیت و حساسیت انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی با استفاده از تمام ظرفیت های قانونی برای مردم و مسئولان تبیین شود.

وی افزود: آحاد جامعه می بایست دقت نظر داشته باشند که برای رفع مشکلات اقتصادی در جامعه نیازمند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و به تبع آن تشکیل مجلس مقتدر و متخصص می باشیم.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان قزوین اضافه کرد: دشمن با ابزار رسانه همه تلاش خود را برای تاثیرگذاری بر مردم به کار می بندد و ما موظفیم در عرصه عمل با خدمت شایسته؛ رضایتمندی و اعتماد در بین مردم را ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی با هرگونه جهت گیری انتخاباتی مدیران برخورد می کند

دستگاه قضایی با هرگونه جهت گیری انتخاباتی مدیران برخورد می کند