مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 20:452024-01-02حوادث

نجات محکوم به اعدام از چوبه دار در ایلام


عضو ارشد هیات صلح و ستاد صبر دادگستری ایلام گفت: جوان متهم به قتل عمد با تلاش هیات صلح دادگستری استان، در شهرستان دره شهر از چوبه دار اعدام رهایی یافت.

- کمر وطنی عضو ارشد هیات صلح و ستاد صبر دادگستری استان ایلام، شامگاه سه شنبه 12 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با تلاش شبانه روزی، ایثار و از خودگذشتگی هیأت صلح و ستاد صبر دادگستری استان یک فقره قتل عمد که 7 سال پیش در شهرستان دره شهر به وقوع پیوست، به سازش ختم شد و متهم از چوبه دار اعدام رهایی یافت.

عضو ارشد هییت صلح و ستاد صبر دادگستری استان ایلام ادامه داد: جلسه صلح و سازش بین خانواده های ز و الف ، بوده و دور هم جمع شده ایم تا بار دیگر مردانگی و گذشت را که سیره امامان معصوم هست را تحقق ببخشیم.

وطنی با بیان اینکه جامعه امروزی به شدت نیازمند راستگویی و احترام به بزرگان است چرا که این 2 مقوله مهم می تواند خیلی از مشکلات جامعه را حل و فصل کند، خاطرنشان کرد: فرآیند میانجی گری یک فرآینده سخت و پیچیده بوده چرا که جامعه هدف که مورد میانجی گری قرار می گیرند، قربانی و مصیبت دیده هستند لذا داوری در این میان بسیار سخت است.

وی، با تأکید بر اینکه در راستای امر خیر قدم برداشتن، خداوند کمک کار انسان است، خاطرنشان کرد: میانجی گری و ایجاد صلح در بین مردم به معنای واقعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات محکوم به اعدام از چوبه دار در ایلام

نجات محکوم به اعدام از چوبه دار در ایلام