مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 13:102024-01-18سياسي

گوشت قرمز متناسب با نیاز تامین شود


مدیر کل دیوان محاسبات لرستان بر لزوم تامین گوشت قرمز در سطح استان از طریق کشتارگاه های با وضعیت بهداشتی و نظارت و حضور مداوم دامپزشکی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جمالی نژاد مدیر کل دیوان محاسبات لرستان و هیئت همراه به اتفاق دکتر زبردست مدیر کل دامپزشکی استان از کشتارگاه صنعتی دام گلشن خرم آباد بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید دکتر زبردست مدیر کل دامپزشکی استان لرستان ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی، گزارشی از روند کشتار و کیفیت گوشت استحصالی کشتارگاه ارائه و به لزوم اقدامات و دستاوردهای خوب اداره کل دامپزشکی استان در ارتقاء شاخص های بهداشتی و تامین گوشت سالم و بهداشتی تاکید کرد.

در ادامه جمالی نژاد مدیر کل دیوان محاسبات استان لرستان ضمن اینکه از مراحل مختلف کشتارگاه شامل مراحل کشتار دام، ذبح شرعی، کنترل بیماری و سلامت دام قبل از کشتار و بخش های مختلف انبار، سردخانه و .

بازدید کرد،  در حاشیه این بازدید به اهمیت و نقش مهم اقدامات بهداشتی و تلاش های دامپزشکی در راستای تامین امنیت غذایی و سلامت جامعه اشاره و آن را اقدامی ارزشمند دانسته و بر لزوم تامین گوشت قرمز در سطح استان از طریق کشتارگاه های با وضعیت بهداشتی و نظارت و حضور مداوم دامپزشکی تاکید نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت قرمز متناسب با نیاز تامین شود

گوشت قرمز متناسب با نیاز تامین شود