مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:002024-01-10اجتماعي

«مهارت آموزی ورزشی» در مدارس فارس اجرایی خواهد شد


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: بر اساس شیوه نامه وزارتی در «طرح مهارت آموزی ورزشی»، دانش آموزان دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم در هر پایه تحصیلی یک مهارت ورزشی را فرا می گیرند.

- ایسنا/فارس معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: بر اساس شیوه نامه وزارتی در طرح مهارت آموزی ورزشی ، دانش آموزان دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم در هر پایه تحصیلی یک مهارت ورزشی را فرا می گیرند.

سیدکاظم حسینی امروز، 20 دی ماه در اولین جلسه شورای مشورتی اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان با تشریح اهمیت تشکیل شورای مشورتی اظهار کرد: در راستای ایجاد فضای تبادل نظر و اندیشه ورزی و بهره مندی از نظرات و تجارب همکاران در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی با هدف پیشبرد و ارتقای طرح ها و برنامه های حوزه تربیت بدنی این شورا راه اندازی شده است.

وی افزود: مهارت آموزی ورزشی مهم ترین موضوع این نشست مشورتی است و بر اساس شیوه نامه وزارتی در طرح مهارت آموزی ورزشی ، دانش آموزان دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم در هر پایه تحصیلی یک مهارت ورزشی را فرا می گیرند.

حسینی تصریح کرد: در انتهای این آموزش ها، ارزیابی از مهارت ارائه شده توسط معلمان، مربیان و ناظران انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهارت آموزی ورزشی» در مدارس فارس اجرایی خواهد شد

«مهارت آموزی ورزشی» در مدارس فارس اجرایی خواهد شد