مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:112024-01-05سياسي

امام جمعه اصلاندوز: حماسه آفرینی مردم ایران دشمنان را متحیر کرد


حادثه تروریستی در کرمان دل همه مردم ما را اندوهگین کرد اما حماسه آفرینی مردم ایران مثل همیشه دشمنان این مرز و بوم را متحیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام محمد جعفرزاده، امام جمعه شهرستان اصلاندوز در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در کرمان و به شهادت رسیدن تعدادی از هم وطنانمان اظهار کرد: این حادثه جان سوز دل همه مردم ما را اندوهگین کرد اما حماسه آفرینی مردم ایران مثل همیشه دشمنان این مرز و بوم را متحیر کرد؛ آن ها تصور می کردند بعد از این حادثه دیگر هیچ کسی در چنین تجمعی شرکت نخواهند کرد اما در کمال حیرت دیدند که کمتر از 24 ساعت بعد از حادثه بار دیگر مردم در آنجا به یاد شهدای سرافراز تجمع کردند.

جعفرزاده گفت: این حادثه را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده های شهدا و مردم بزرگ ایران تسلیت عرض می کنیم و خطاب به دشمنان فرمایش سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را تکرار می کنیم که ما ملت شهادتیم و ما ملت امام حسینیم! وی ادامه داد: دشمنان بدانند که  ما شهادت را آرزو می کنیم و بلندترین آرزو برای ما شهادت است اما این را هم بدانید که این حرکت های غیر انسانی دشمنان نشان از اوج ذلت و زبونی دشمنان و حاکی از اقتدار و عزت ملت ایران است؛ ترور کار انسان های ضعیف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصلاندوز: حماسه آفرینی مردم ایران دشمنان را متحیر کرد

امام جمعه اصلاندوز: حماسه آفرینی مردم ایران دشمنان را متحیر کرد