مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 08:352024-01-10سياسي

روایت قهر و آشتی های «کربلای 5»


حسین خرازی به عنوان اعتراض صحنه گفت و شنود را ترک کرد و فرماندهی لشکر را بدون کوچک ترین اجبار به دیگری وانهاد و با اراده و اختیار کامل به جمع بسیجیان در خط مقدم درگیری پیوست.

- حسین خرازی به عنوان اعتراض صحنه گفت و شنود را ترک کرد و فرماندهی لشکر را بدون کوچک ترین اجبار به دیگری وانهاد و با اراده و اختیار کامل به جمع بسیجیان در خط مقدم درگیری پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در طول هشت سال جنگ تحمیلی، مناقشات و مشاجره های فراوانی صورت می گرفت و رزمندگان ضمن رعایت موازین اخلاقی، جسورانه و شجاعانه طرح های گوناگون نظامی را به چالش می کشیدند و تا سر حد قهر، جدایی و خروج از شبکه مدیریت و تصمیم گیری نظامی سماجت نشان می دادند.

فرماندهان و مسئولین جنگ از صمیم دل معتقد بودند کلیه مباحثات و نقد و اشکال تراشی هایی که در نهایت ادب و در چارچوب اخلاق اسلامی و رعایت حرمت افراد منعقد می شود، از سر دلسوزی و ایمان به آرمان های دفاع مقدس و تمشیت امور از سوی حضرت امام (ره) می باشد.

از جمله این مشاجره ها مربوط به شهید حسین خرازی فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) با عزیز جعفری فرمانده قرارگاه قدس است که قبل از عملیات کربلای 5 صورت گرفته است.

در عصر روز اول عملیات کربلای4 که هاله ای از شکست و اضمحلال سراسر خطوط جبهه خودی را فرا گرفته بود حسین خرازی از سوی فرمانده قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت قهر و آشتی های «کربلای 5»

روایت قهر و آشتی های «کربلای 5»