مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 18:202023-12-26سياسي

رالی خزر تا خلیج فارس برگزار می شود


مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از برگزاری دومین دوره رالی گردشگری بین المللی خزر تا خلیج فارس در اردیبهشت ماه سال 1403 به مناسبت روز ملی خلیج فارس خبر داد.

- مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از برگزاری دومین دوره رالی گردشگری بین المللی خزر تا خلیج فارس در اردیبهشت ماه سال 1403 به مناسبت روز ملی خلیج فارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین صوفی در توضیحات بیشتری گفت: این رویداد از یکم اردیبهشت ماه سال آینده در آستانه فرارسیدن روز ملی خلیج فارس با خودروهای دودیفرانسیل از ایران و با حضور شرکت کنندگانی از برخی کشورهای اروپایی و آسیایی به مدت 10 روز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی افزود: شرکت کنندگان در این رویداد بین المللی پیش از آغاز رالی در کلاس آموزشی و جلسه توجیهی نکات فنی و ضروری را فرامی گیرند و پس از گردهمایی در حاشیه دریای خزر (کاسپین) از شمال کشور این رالی را آغاز و به سمت آب های نیلگون خلیج همیشه فارس حرکت خواهند کرد.

او درباره مسیر برگزاری رالی که حدود 5 هزار کیلومتر خواهد بود، گفت: استان های گیلان، مازندران، تهران، قم، مرکزی، اصفهان، یزد، کرمان و هرمزگان در مسیر عبور شرکت کنندگان این دوره از رالی تا مقصد نهایی در جزیره قشم خواهند بود و بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی، گردشگری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رالی خزر تا خلیج فارس برگزار می شود

رالی خزر تا خلیج فارس برگزار می شود