مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:302024-01-12اقتصادي

دسترسی به بازارهای دنیا از مسیر سیستان و بلوچستان موجب رونق تجارت می شود


دسترسی به بازارهای بزرگ دنیا از طریق مرزهای سیستان و بلوچستان از جمله بازار آسیای میانه، آفریقا، هند و چین می تواند سبب رونق تجارت و صادرات شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در اختتامیه رویداد ملی توان اظهار کرد: سیستان و بلوچستان استان تجاری بوده و بیش از یک هزار و 400 کیلومتر مرز خشکی و دریایی دارد که این ظرفیت شرایط را برای توسعه صادرات و واردات با کشورهای افغانستان، پاکستان، عمان و کشورهای آفریقایی فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه این استان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد، گفت: بر اساس سه راهبرد بلند مدت، کوتاه مدت و میان مدت کارها را انجام می دهیم در این میان نگاه توحیدی بسیار مهم است.

استاندار افزود: بر اساس سه راهبرد بلند مدت، کوتاه مدت و میان مدت کارها را انجام می دهیم در این میان نگاه توحیدی بسیار مهم است که نظام اسلامی همه کارهای آن در حوزه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بر پایه این نگاه پیش می رود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به گلایه رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم اجرای مصوبات دهه 80، ادامه داد: زحمات زیادی توسط مسئولان وقت کشیده شده اما یکی از عواملی که موجب شده تا بسیاری از مسائل و مشکلات همچنان ادامه پیدا کند عدم اجرای مصوبات و تنبلی ها است که باید جبران کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی به بازارهای دنیا از مسیر سیستان و بلوچستان موجب رونق تجارت می شود

دسترسی به بازارهای دنیا از مسیر سیستان و بلوچستان موجب رونق تجارت می شود