مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:252023-12-26فرهنگي

جشنواره ملی «فانوس» در استان تهران فراخوان داد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، هشتمین دوره جشنواره ملی فانوس در استان تهران از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بخش های هنر های نمایشی، - هشتمین دوره جشنواره ملی فانوس در استان تهران از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فراخوان داد و علاقه مندان تا اول خردادماه سال 1403 برای ارسال آثار به جشنواره ملی فانوس مهلت دارند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، هشتمین دوره جشنواره ملی فانوس در استان تهران از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بخش های هنر های نمایشی، هنر های تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش ویژه دانش آموزی برگزار می شود.

بخش هنر های نمایشی این جشنواره در رشته های تئاتر صحنه ای و خیابانی و نمایش نامه، بخش فیلم: رشته های فیلم های داستانی کوتاه و مستند کوتاه، انیمیشن، نماهنگ، بخش موسیقی و سرود:رشته های موسیقی با کلام و بی کلام، سرود و بخش رادیو: رشته های نمایش رادیویی و پادکست را شامل می شود.

علاقه مندان می توانند آثار خود دربخش تئاتر صحنه ای، سرود، نقاشی و فیلم کوتاه 180 ثانیه ای را از رشته های در نظر گرفته شده برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی «فانوس» در استان تهران فراخوان داد

جشنواره ملی «فانوس» در استان تهران فراخوان داد