مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 17:252024-01-13سياسي

بازار تاریخی زرند سامان دهی می شود


فرماندار زرند با بیان اینکه بازار تاریخی نمادی از هویت فرهنگی و تاریخی این شهر است، گفت: در اسرع وقت کمیته ساماندهی بازار تشکیل تا پیرامون مسائل آن تصمیم گیری شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، سید رضا حسینی نژاد عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بازار زرند که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بازار شهر نماد و قدمت شهر است که باید به ساماندهی آن توجه شود.

 وی با اشاره به اینکه بازار تاریخی زرند علاوه بر مرکز اقتصادی، یک مجموعه فرهنگی و تاریخی است، ادامه داد: لازم است در حفظ و نگهداری آن بازاریان نیز با اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همکاری کنند.

فرماندار شهرستان زرند گفت: آن چه باید در این بازار تاریخی مورد توجه قرار گیرد، حفظ آن به عنوان یک مجموعه فرهنگی و تاریخی است که لازم است هرگونه مرمت و بازسازی مغازه ها زیر نظر کارشناسان میراث فرهنگی باشد.

 حسینی نژاد همچنین در خصوص کسبه فاقد اشتراک گاز اظهار داشت: کسبه مذکور دارای جواز کسب از طریق سامانه صدف اقدام کنند.

 فرماندار زرند با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی هم گفت: طبیعتا در این بازه زمانی ما بیشترین تمرکز خود را روی انتخاباتی سالم، رقابتی پرشور و با مشارکت بالا می گذاریم اما مسائلی هم که در موارد فرهنگی و تاریخی و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار تاریخی زرند سامان دهی می شود

بازار تاریخی زرند سامان دهی می شود