مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:402024-01-08بين الملل

محاصره از بیرون، ضربه از درون


بیش از سه ماه از عملیات طوفان الاقصی که اسراییل را به بن بست راهبردی تبعید کرده، می گذرد؛ شواهد موجود نشانگر این است که فشارها و ضربات ناشی از این عملیات به حدی جدی و غافلگیرکننده بود که صهیونیست ها با سیاست گسترش جنگ در منطقه، - می خواهند فضا را تغییر داده و اذهان را از این شکست غیرقابل جبران منحرف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم نوشت: این رژیم تا حدی شکننده شده که حتی با 90 روز کشتار غیرنظامیان در غزه هم نتوانست اوضاع را به نفع خود تغییر دهد؛ زیرا شکست های پی در پی در میدان نبرد و عدم دستیابی به اهداف ازپیش تعیین شده، باعث شد تا جنگاوران صهیونیستی عملیات تهاجمی خود را گسترش داده و در فاز جدید به اقدامات تروریستی در سایر نقاط محور مقاومت بپردازند.

ترور سیدرضی موسوی، صالح العاروری و تدارک حمله تروریستی کرمان که اجرای آن به گروهک بدنام داعش سپرده شد، بخشی از این ترورهاست که خوی سبعانه اسراییل را بیش از پیش نمایان کرد و باعث شد تا معادلات منطقه تغییر کرده، محور مقاومت به صورت یکپارچه پاسخگوی شرارت های تروریستی سگ هار منطقه باشد.

وعده سید حسن در همین راستا جنبش حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد جنایت ترور صالح العاروری هرگز بی پاسخ نمی ماند، مقاومت در بالاترین سطح آمادگی قراردارد و به این جنایت پاسخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاصره از بیرون، ضربه از درون

محاصره از بیرون، ضربه از درون