مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:452023-12-23پزشكي

اجرای طرح «نذر خدمت» در روستاهای محروم شاهرود


به همت معاونت داوطلبان هلال احمر استان سمنان، طرح «نذر خدمت» در روستاهای محروم دارای تنش آبی بخش بیارجمند شهرستان شاهرود اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا باغبان، سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه ملی نذر خدمت در چهار محور حمایتی و معیشتی، سلامت محور، کارآفرینی و توانمندسازی در روستاهای ابوالحسنی, کلاته مری و فرینو در جنوب بخش بیارجمند شهرستان شاهرود اجرا شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح کاروان سلامت، با حضور پزشک، روانشناس و بهداشت محیط، توزیع دارو به صورت رایگان و بروشور آموزشی و کمک به محرومین از طریق ایجاد پرونده حمایتی به ارزش 15 میلیون تومان انجام شد.

باغبان تصریح کرد: توزیع 40 سبد معیشتی ارزش هر سبد 700 هزار تومان به ارزش کل 28 میلیون تومان و توزیع 40 سبد بهداشتی ارزش هر سبد 170 هزار تومان به ارزش کل 6 میلیون 800 هزار تومان از دیگر اقدامات در راستای اجرای طرح نذر خدمت این جمعیت در روستاهای مذکور بود.

وی گفت: از دیگر اقدامات می توان به توزیع 31 تانکر بهداشتی 300 لیتری به همراه شیر و اتصالات به ارزش کل 65 میلیون تومان و توزیع 9 تانکر 1000 لیتری غیربهداشتی به ارزش 36 میلیون تومان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «نذر خدمت» در روستاهای محروم شاهرود

اجرای طرح «نذر خدمت» در روستاهای محروم شاهرود