مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 14:352024-01-04سياسي

اجتماع «بانوان فاطمی» در شهر سندرک


بمناسبت میلاد پر خیر و برکت کوثر قرآن کریم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت مقام زن و روز مادر اجتماع بانوان با شعار روز زن این سرزمین شیرزنان است قهرمان خطاب به سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سندرک، اجتماع پر شور دختران و مادران فاطمی   به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران ام ابیها (س) سندرک در حسینیه سیدالشهدا این شهر برگزار شد.

  حجت السلام رضا سالاری مدیر مدرسه علمیه حضرت ابولفضل بندرعباس به ارزش و اهمیت مقام زن در دین مبین اسلام پرداخت و اظهار کرد:  سنت های بدوی اعراب بادیه نشین نه تنها به ارزش حیات بخش و نقش محوری و تربیتی زن اهمیتی قائل نبود بلکه با تعصبات مخوف  قبیله ای و جاهلی دختران را در بدو تولد زنده بگور می کردند تا ننگ دختر دار شدن را از پیشانی شان پاک کنند.

  مدیر مدرسه  علمیه بندرعباس افزود:  دین مبین اسلام که سراسر رحمت و مغفرت است و حیات انسانها را اعم از زن و مرد مهم ارزیابی می کند و قتل یک انسان را برابر با قتال همه بشریت می داند برای حفظ ساختار خانواده و ازدیاد نسل طیب  و پاکیزه ازدواج را قرار داده است.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: خدواند متعال برای حراست از ارزش های والای یک زن بعنوان عنصر کلیدی تربیت نسل، پرورش فکر و ایجاد تمدن بشری قوانین تکوینی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع «بانوان فاطمی» در شهر سندرک

اجتماع «بانوان فاطمی» در شهر سندرک