مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 21:002024-01-01سياسي

پلاسما جزو بهترین روش های درمان زخم و سرطان است


مدیرعامل شرکت توسعه فناوری پلاسما گفت: امروز شاهد افتتاح دومین کلینیک درمان زخم بر پایه فناوری پلاسما در بیمارستان امام علی (ع) استان البرز هستیم.

- مدیرعامل شرکت توسعه فناوری پلاسما گفت: امروز شاهد افتتاح دومین کلینیک درمان زخم بر پایه فناوری پلاسما در بیمارستان امام علی (ع) استان البرز هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدیه بختیاری در آیین بهره برداری از دومین کلینیک درمان زخم بر پایه فناوری پلاسما اظهار کرد: با توجه به فراوانی بیماری زخم های دیابتی در میان مردم کشور، نخستین کلینیک درمان زخم بر پایه فناوری پلاسما 2 هفته قبل در ورامین مورد بهره برداری قرار گرفت و امروز شاهد افتتاح دومین کلینیک هستیم.

وی توضیح داد: فناوری پلاسما نسبت به سایر روش های نوین درمان در زمینه درمان زخم که بیشتر از پانسمان ها استفاده می شود و هزینه بالایی برای بیماران دارد، مقرون به صرفه تر است و به عنوان شیوه درمانی بسیار ارزان قیمت عرضه می شود.

بختیاری عنوان کرد: پلاسماتراپی نسبت به سایر روش های نوین دارای برتری هایی است و موجب آنژیوژنز یا رگ زایی می شود و بافتی که از بین رفته را به مرور زمان ترمیم می کند؛ در حالی که پانسمان ها فقط عفونت موضع را کنترل می کنند اما در تکنیک استفاده از پلاسما اگر افراد قبل از مرحله قطع عضو مراجعه کنند می توان نسبت به درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاسما جزو بهترین روش های درمان زخم و سرطان است

پلاسما جزو بهترین روش های درمان زخم و سرطان است