مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:252024-01-07پزشكي

شناسایی 17 هرار بیمار دیابتی در گیلان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اجرای طرح پویش ملی سلامت تا پایان دی ماه در گیلان خبر داد و گفت: در این مدت 17 هزار و 384 بیمار جدید مبتلا به دیابت و 25 هزار و 379 بیمار جدید مبتلا به فشار خون بالا شناسایی شدند که از سوی پزشک متخصص مراقبت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید محمود رضوانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز بهداشت رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قند خون و فشار خون یکی از بیماری های خاموش در کشور است، اظهار کرد: با اجرای پویش ملی سلامت، تاکنون قند و فشار خون بیش از یک میلیون گیلانی در مراکز بهداشتی استان رایگان غربالگری شده است.

وی از اجرای طرح پویش ملی سلامت تا پایان دی ماه در گیلان خبر داد و گفت: در این مدت 17 هزار و 384 بیمار جدید مبتلا به دیابت و 25 هزار و 379 بیمار جدید مبتلا به فشار خون بالا شناسایی شدند که از سوی پزشک متخصص مراقبت می شوند.

معاون بهداشتی دانشکاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر لزوم توجه به اجرای طرح پوش سلامت توسط مردم تصریح کرد: تمامی افراد بالای 18 سال در گیلان می توانند با مراجعه به مراکز جامع خدمات شهری، روستایی، خانه ها و پایگاه های بهداشت سراسر استان، قند و فشار خون خود را رایگان کنترل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 17 هرار بیمار دیابتی در گیلان

شناسایی 17 هرار بیمار دیابتی در گیلان