مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:502024-01-10پزشكي

گردشگری سلامت به اقتصاد و توسعه اجتماعی کمک می کند


مدیرعامل شرکت بین المللی نمایشگاه های فارس با اشاره به نقش گردشگری سلامت در جامعه، گفت: گردشگری سلامت به اقتصاد، سیاست، توسعه اجتماعی و گسترش امکانات رفاهی کشور مقصد کمک می کند.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت بین المللی نمایشگاه های فارس با اشاره به نقش گردشگری سلامت در جامعه، گفت: گردشگری سلامت به اقتصاد، سیاست، توسعه اجتماعی و گسترش امکانات رفاهی کشور مقصد کمک می کند.

محسن نهاوندی امروز (چهارشنبه، 20 دی ماه) در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه بین المللی خدمات پزشکی، درمانی، سلامت و گردشگری سلامت در شیراز، گفت: امروز قطب پزشکی جنوب کشور میزبان رویدادی با محوریت سلامت است.

وی با بیان اینکه سلامت، محوری ترین موضوع در زندگی بشری است، اظهار کرد: استان فارس با توجه به ظرفیت درمانی اش و با حضور پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران نام آشنا در کشور و جهان، استانی پیشرو در عرصه سلامت کشور و نامی آشنا در عرصه بین المللی است.

او هدف اصلی این نمایشگاه را تقویت یکی از بازوان اقتصادی استان، یعنی گردشگری سلامت دانست و ادامه داد: گردشگری درمانی به توسعه اقتصاد و استانداردهای زندگی و تمدن بشری کمک می کند.

نهاوندی با اشاره به نقش موثر ایران در عرصه سلامت بین کشورهای منطقه و جهان و اهمیت گردشگری سلامت، گفت: این نمایشگاه میزبان هیأتی از کشور عراق است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری سلامت به اقتصاد و توسعه اجتماعی کمک می کند

گردشگری سلامت به اقتصاد و توسعه اجتماعی کمک می کند