مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 21:302023-12-29اقتصادي

آژانس گردشگری در ارگ جدید بم راه اندازی می شود/ تدوین طرح ارگ تا ارگ


 مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم از راه اندازی آژانس گردشگری در این منطقه خبر داد و گفت: یکی از اهداف منطقه ویژه اقتصادی بحث گردشگری است و در این راستا در حال تکمیل زیرساخت ها هستیم.

- آژانس گردشگری در ارگ جدید بم راه اندازی می شود/ تدوین طرح "ارگ تا ارگ" ایسنا/کرمان  مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم از راه اندازی آژانس گردشگری در این منطقه خبر داد و گفت: یکی از اهداف منطقه ویژه اقتصادی بحث گردشگری است و در این راستا در حال تکمیل زیرساخت ها هستیم.

هادی شهسوارپور هشتم دی ماه در کارگروه گردشگری شهرستان بم اظهار کرد: یکی از اهداف منطقه ویژه اقتصادی بحث گردشگری است که یک زون گردشگری در این منطقه به مساحت 235 هکتار داریم.

وی افزود: ظرفیت گردشگری خوبی در بم وجود دارد که باید اقامت را افزایش دهیم و برنامه های زیادی داریم که شامل تاسیسات و ایجاد زیرساخت لازم مانند یک هتل دیگر در منطقه است و تکمیل واحدهای نیمه تمام مانند قصر یخ، زورخانه و مجموعه پارک آبی، شهربازی پیست موتورسواری و و .

نیز در دستور کار قرار دارد.

شهسوارپور بیان کرد: در بحث اقامت گردشگر در حال بازسازی و تجهیز 10 خانه از مجموعه ارگ قدیم هستیم تا بتوانیم از ظرفیت ارگ قدیم استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژانس گردشگری در ارگ جدید بم راه اندازی می شود/ تدوین طرح ارگ تا ارگ

آژانس گردشگری در ارگ جدید بم راه اندازی می شود/ تدوین طرح ارگ تا ارگ