مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 00:102023-12-23حوادث

قتل به خاطر خروج غیر قانونی از کشور


مرگ خاموش ملی پوش جوان و پدرش/ نامه ای اشک آلود برای مادر!/ پایان آدم ربایی مسلحانه در بم/ جنایت مسلحانه در دورهمی شبانه !/ شکایت منشی از مدیر شرکت به اتهام شکنجه و تعرض/ وحشت آفرینی زورگیر عقاب نشان/ قتل به خاطر خروج غیر قانونی از کشور - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (شنبه دوم دی ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  مرگ خاموش ملی پوش جوان و پدرش کشتی گیر جوان تیم ملی کشور و پدرش بر اثر گاز گرفتگی جان باختند.

بیشتر بخوانید نامه ای اشک آلود برای مادر! از روزی که همسرم با زن دیگری ازدواج کرد زندگی من هم به جهنمی تبدیل شد و بالاخره از او طلاق گرفتم تا دو دخترم را زیر بال و پرم بگیرم، اما سال ها بعد از این ماجرا روزی به خانه بازگشتم و با نامه ای اشک آلود روبه رو شدم که .

بیشتر بخوانید پایان آدم ربایی مسلحانه در بم دو مرد و یک زن که با ربودن پسری نوجوان قصد خارج کردن وی از کشور را داشتند از سوی پلیس بم دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید جنایت مسلحانه در دورهمی شبانه! جوان 26 ساله ای در دورهمی شبانه در حالی با شلیک گلوله از سلاح شکاری به قتل رسید که سه تن از عاملان نزاع و مرتبطان این پرونده جنایی با دستورات ویژه قضایی دستگیر شدند، اما متهم به قتل از صحنه جنایت گریخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل به خاطر خروج غیر قانونی از کشور

قتل به خاطر خروج غیر قانونی از کشور