مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:152023-12-22سياسي

نماینده دلفان ادعای جنجالی را پس گرفت


اظهارات جنجالی نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی طی هفته گذشته مبنی بر وجود یک تا 2 هزار محکوم اعدامی مواد مخدر در دلفان موجب واکنش اقشار مختلف اجتماعی و سیاسی شد ، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، از دفتر نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، یحیی ابراهیمی روز جمعه گفت: پس از مکاتبه با رییس دستگاه قضا متوجه شدیم که آمار محکومین به اعدام به علت فروش مواد مخدر در شهرستان دلفان غیرواقعی است.

وی اظهار کرد: طی ماه های اخیر، تعدادی از هموطنان و هم استانی ها به دفتر مراجعات مردمی در تهران و همچنین شهرستان دلفان مراجعه نمودند، مبنی بر اینکه تعدادی از افراد خانواده های آنان به علت فروش مواد مخدر، قتل و سایر جرائم در شرف اعدام هستند، تقاضای کمک کردند، که بنده بالاخره در هفته گذشته در جمع این افراد در شهرستان دلفان قرار گرفتم و آماری که آنها بیان کردند آمار بالایی بود.

وی گفت: با توجه به این قضیه، موضوع را از طریق دستگاه قضا پیگیری کردم و مکاتبه ای با حجت الاسلام محسنی اژه ای ، رییس دستگاه قضا مبنی بر تخفیف مجازات محکومین به اعدام به علت فروش مواد مخدر داشتم.

وی افزود: از طرف دیگر صحت و سقم آمار ارائه شده از طرف خانواده این محکومین در شهرستان دلفان را هم از طریق معاونت پارلمانی دستگاه قضا و هم از طریق رییس دادگستری استان لر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دلفان ادعای جنجالی را پس گرفت

نماینده دلفان ادعای جنجالی را پس گرفت