مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:452023-12-30سياسي

کاهش چشمگیر تصادفات فوتی و جرحی در جاده اصلی شاهنجرین- رزن


فرماندار درگزین از کاهش چشمگیر تصادفات فوتی و جرحی در جاده اصلی شاهنجرین- رزن خبر داد و گفت: اجرای جداکننده های بتنی(نیوجرسی) در جاده اصلی شاهنجرین تا رزن درصد تصادفات جرحی و فوتی را به صورت چشمگیری کاهش داده است.

- ایسنا/همدان فرماندار درگزین از کاهش چشمگیر تصادفات فوتی و جرحی در جاده اصلی شاهنجرین- رزن خبر داد و گفت: اجرای جداکننده های بتنی(نیوجرسی) در جاده اصلی شاهنجرین تا رزن درصد تصادفات جرحی و فوتی را به صورت چشمگیری کاهش داده است.

کمیل خواستان در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان درگزین، با تأکید بر اینکه مصوبات جلسه باید به منظور تأمین امنیت جانی و کاهش خسارات مالی باشد، افزود: تلاش های صورت گرفته شورای ترافیک شهرستان قابل تقدیر است و اجرای مصوبات شورای ترافیک لازم الاجراست.

وی ادامه داد: تصادفات هم از نظر خسارت جانی و هم خسارت مالی برای مردم سخت بوده و باید مصوباتی در این جلسات تهیه و تدوین شود که خسارات را به کمترین مقدار ممکن و یا به صفر کاهش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری درگزین، خواستان بیان کرد: مردم درگزین از فرهنگ رانندگی خوبی برخوردار هستند و این امر از نقش مؤثری در کاهش نرخ تصادفات شهرستان برخودار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر تصادفات فوتی و جرحی در جاده اصلی شاهنجرین- رزن

کاهش چشمگیر تصادفات فوتی و جرحی در جاده اصلی شاهنجرین- رزن