مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 16:552023-12-26اقتصادي

مصرف 12 میلیون لیتری نفت سفید در گیلان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: از ابتدای فروردین لغایت پایان آذرماه، بیش از 12 میلیون لیتر نفت سفید در گیلان توزیع شده است.

- ایسنا/گیلان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: از ابتدای فروردین لغایت پایان آذرماه، بیش از 12 میلیون لیتر نفت سفید در گیلان توزیع شده است.

مجتبی شکوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مصرف نفت سفید در استان گیلان، اظهار کرد: در 9 ماه گذشته، 12 میلیون و 42 هزار لیتر نفت سفید توسط 78 باب نماینده فروش در سطح گیلان توزیع شد و به مصارف خانوار رسید.

وی تصریح کرد: از این مقدار 9 میلیون و 75 هزار و 700 لیتر به مصرف خانوار مناطق عادی رسید و دو میلیون و 967 هزار لیتر برای مناطق صعب العبور توزیع شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از اعلام سهمیه دی ماه نفت سفید استان خبر داد و گفت: سهمیه نفت سفید برای خانوارهای مناطق فاقد گاز طبیعی و سخت گذر استان تخصیص می یابد.

شکوری اضافه کرد: این سهمیه برای خانوارهای یک تا هفت نفره مناطق عادی و صعب العبور به میزان 210 لیتر است؛ همچنین برای خانوارهای سکونت فصلی(زمستان) نیز 210 لیتر سهمیه تخصیص یافته است که برای سرپرست هر خانوار در کارت های الکترونیکی بانکی شارژ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف 12 میلیون لیتری نفت سفید در گیلان

مصرف 12 میلیون لیتری نفت سفید در گیلان