مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 22:002024-01-13سياسي

برگزاری اجلاسیه استانی اندیشه های قضایی مقام معظم رهبری در سمنان


اجلاسیه استانی اندیشه های قضایی مقام معظم رهبری با حضور جمعی از حقوقدانان و مسوولان قضایی در دادگستری کل استان سمنان برگزار شد.

- ایسنا/سمنان اجلاسیه استانی اندیشه های قضایی مقام معظم رهبری با حضور جمعی از حقوقدانان و مسوولان قضایی در دادگستری کل استان سمنان برگزار شد.

محمدجعفر عبدالهی، رییس کل دادگستری استان سمنان امروز، 23دی در این اجلاسیه که با حضور معاونین رییس کل، دادستان مرکز استان، مقام های قضایی دادگاه های تجدید نظر، محاکم عمومی و انقلاب، شعب دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان سمنان، نویسندگان، قضات، وکلاء و صاحب نظران حوزه حقوق برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره زائران گلزار شهدای کرمان و سردار دل ها اظهار کرد: هدف و اهتمام شهدا در پیکار با دشمنان، اجرای صحیح عدالت بوده است.

وی با بیان اینکه عدالت حلقه گمشده زندگی بشر محسوب می شود تصریح کرد: برای گریز از تبعیض و نابرابری، بایستی بارزترین شقوق عدالت که اجرای امر قضا و داوری بین الناس است به خوبی اجرا شود.

عبدالهی با مروری بخشی از نامه 53 امیرالمومنین علی(ع) به مسئولان و زمام داران حکومت گفت: متناظر توصیه های حکیمانه مولی الموحدین حضرت علی(ع) را در سه بخش می توان چراغ راه قرار داد، نخست اینکه؛ بخش اعظمی از اجرای عدالت قضایی در دستگاه قضا برعهده قضات است؛ به عبارتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجلاسیه استانی اندیشه های قضایی مقام معظم رهبری در سمنان

برگزاری اجلاسیه استانی اندیشه های قضایی مقام معظم رهبری در سمنان