مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 13:202024-01-12ورزشي

جام ملت های آسیا در تلویزیون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «فوتبال برتر» شبکه سه، «جام آسیا 2023» شبکه ورزش و «پاس گل» شبکه امید برنامه هایی هستند که رقابت های جام ملت های آسیا را که از جمعه 22 دی آغاز می شود، - شبکه های سه، ورزش و امید به پوشش زنده رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فوتبال برتر شبکه سه، جام آسیا 2023 شبکه ورزش و پاس گل شبکه امید برنامه هایی هستند که رقابت های جام ملت های آسیا را که از جمعه 22 دی آغاز می شود، را پوشش می دهند.

فوتبال برتر شبکه سه فوتبال برتر ؛ ویژه برنامه جام ملت های آسیا 2023 با اجرای محمد حسین میثاقی از جمعه 22 دی ماه با پخش زنده افتتاحیه این مسابقات به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

برنامه فوتبال برتر ؛ ویژه برنامه جام ملت های آسیا 2023 با پخش مسابقات منتخب گروهی، پخش کامل مسابقات مرحله حذفی تا دیدار نهایی، بررسی و تحلیل روزانه مسابقات، تولید و پخش آیتم های متنوع، بهره مندی از ظرفیت کارشناسان خبره فوتبالی و با اعزام تیم برنامه ساز به کشور قطر به پوشش این مسابقات خواهد پرداخت.

این مسابقات به میزبانی کشور قطر و با شرکت 24 تیم از کشور های آسیایی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام ملت های آسیا در تلویزیون

جام ملت های آسیا در تلویزیون