مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:202023-12-28سياسي

گشت ارشاد حذف شد؟


برخی رسانه ها از حذف موضوع گشت ارشاد در لایحه حجاب خبر می دهند، اما یکی از طراحان لایحه می گوید که گشت ارشاد فقط تغییر روش داده است.

- خبرگزاری فارس ـ آزاده لرستانی: این روزها هر طور دلشان می خواهند بیرون می آیند، در این شرایط با جان و دلمان از گشت ارشاد حمایت می کنیم، باید جلوی هنجارشکنی ها گرفته شود ؛ این ها بخشی از سخنان 38 هزار مخاطب فارس من است که خواستار اقدام پلیس برای بی حجابی ها است، در مقابل بخشی دیگر از مخاطبان فارس می گویند گشت ارشاد را جمع کنید .

تبلیغات ضد گشت ارشاد که در رسانه های فارسی زبان غرب به شدت دنبال می شود این روزها لایحه جدید حجاب و عفاف در شرف تصویب است.

برخی رسانه ها چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی از حذف گشت ارشاد در این لایحه خبر می دهند، اما یکی از طراحان لایحه عفاف و حجاب ابوالفضل اقبالی می گوید گشت ارشاد در لایحه جدید حجاب و عفاف حذف نشده بلکه هوشمند شده است .

در این لایحه تذکر هوشمند حجاب به گونه ای پیش بینی شده که آبروی شخص حفظ شود و دستگیری صرفاً برای کسی است که برهنه یا نیمه برهنه به خیابان می آید .

در لایحه جدید عفاف و حجاب شاهد تذکر هوشمند خواهیم بود  گشت ارشاد در سال 1386 در دولت محمود احمدی نژاد کار خودش را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت ارشاد حذف شد؟

گشت ارشاد حذف شد؟